стани дистрибутор!
+ 359 89 438 27 27 + 359 87 703 36 36
Стани дистрибутор Купи онлайн!
Какво е SUPROTEC?
Къде и как се прилага SUPROTEC?
Как работи SUPROTEC?
Технология.Принцип на работа.
Eфект от обработката
Решете проблемите с двигателя сега!

ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

Колко дълго работи слоя образуван от   СУПРОТЕК ?

 Слоя СУПРОТЕК се формира в продължение на първите 500 - 2300 км пробег след началото на третирането с препарата.След пълната обработка.Два етапа за автомобили до 100 000 км пробег.Три етапа за автомобили над 100 000 км пробег. - слоя се запазва стабилно минимум 100 000 км.След пълната обработка слоя може да се поддържа постоянно с СУПРОТЕК - РЕГУЛЯР.Един флакон на 50 000 км пробег след основната обработка.Тогава слоя практически не изчезва.Известни са случаи на запазване на слоя повече от 600 000 км.Ако не се поддържа слоя с Регуляр 100   в зависимост от експлуатацията на двигателя,абразивноста на въздуха,качеството на маслото и горивото слоя се износва в диапазона на 100 000 до 120 000 км пробег.В този случай се губи само ефекта от СУПРОТЕК.След това започва износване на основния материал.

Защо първия етап се провежда 1000 км преди смяна на маслото и защо трябва да се обработва двигателя в няколко етапа? 

По голямата част от ДВГ имат  нагари,лакове шламове и други вредни отлагания в горивната камера и в зоните на триещите се детайли.Първия етап от обработката изпълнява функцията на подготовка на повърхноста за формирането на слоя.

Това е процес на тънко -меко сваляне на износения слой метал в най-натоварените зони на триене и почистване от вредни отлагания.При достатъчно голямо количество ,,замърсявания,,процеса на формирането на слоя може да не завърши поради абразивното въздействие на твърдите частички карбони.Затова те трябва да се премахнат от двигателя и да се продължи процеса на обработка вече при ,,чист,, двигател.

Използува ли се СУПРОТЕК за дизелови двигатели?

Какъв носител  /смазочно масло/,вид гориво / дизел,бензин,газ,корабно гориво и т.н./ няма значение.Възможно е негативно влияние поради некачествено изгаряне на горивото,поради дефекти или проблеми  в горивната апаратура.Това е характерно за гориво с лошо качество.В този случай повишените нагари могат да ускорят процеса на износване на слоя.Разликата между дизелови и бензинови двигатели и други възли /скорости,диференциал,хидравлика,дизелова система/ на автомобила се определя от вида и количеството СУПРОТЕК необходимо за обработката.

С какви масла е съвместим СУПРОТЕК?

В технологията СУПРОТЕК са важни материалите на триещите се повърхности и условията на контакта на тези повърхности.Какъв е носителят / смазочно масло/ няма никакво значение.СУПРОТЕК е химически неутрален тъй като сам по себе си предствлява комплекс от минерали без химически добавки и др..

Какви подготвителни етапи трябва да се проведат ,за да работи СУПРОТЕК ефективно?

Никакви подготвителни етапи не трябват.Всички етапи на обработката преминават в режим на щатна експлоатация /по време на работа/.Главното е преди обработката да няма механични повреди или катастрофално износване на триещите се детайли.

Може ли да се ремонтира двигател обработен със СУПРОТЕК?

Слоя Супротек има повишена в сравнение с основата твърдост,но не повече от 30% - 40%.Затова повърхноста построена от СУПРОТЕК прекрасно се обработва с режещи и шлифовачни инструменти.

Ако автомобила е с голям пробег /повече от 10 години/ не е ли късно да се обработва със СУПРОТЕК?

Срока на експлуатация на автомобила няма никакво значение.Важно е техническото състояние.Ако няма никакви механични повреди и износването на детайлите не е катастрофално/намаляване мощноста с 1,5 пъти и повече при задоволително състояние на горивната апратура/ то изобщо не е късно.Ефекта ще бъде явен.При положителна динамика на техническото състояние след обработката може да се увеличи само количеството етапи на обработка.

Има ли смисъл да се обработва нов автомобил или автомобил след основен ремонт?

Има смисъл да се обработва нов автомобил.Така Вие  по добре ще  съхраните ресурса/живота/ на двигателя и другите възли и ще можете да го поддържате в оптимално техническо състояние.Така също ще намалите и разсхода на гориво.Препоръчваме първата обработка да се направи след нулевия /първия преглед/.Това е смяната на маслото след първите 1000 - 2000 км пробег,ако това не е правено от завода производител.Свързано с това ,че заводските дефекти при нови двигатели излизат именно в този период - Ние не желаем да имаме отношение към чужди проблеми.Новия двигател се обработва в два етапа.Първия етап - 1 флакон се слага в маслото независимо от пробега.След смяна на маслото -Втори етап.Слага се втори флакон в новото масло.

Може ли карам автомобила без масло,ако е пробит картера и маслената помпа не работи?

Да може.Но това е авариен режим на работа.Ако двигателя не е обработван със Супротек дори и при минимално натоварване - задирането  и топенето на лагерите /черупките/ на коляновия вал ще стане за 10 - 15 км пробег максимум.АКО ДВИГАТЕЛЯТ Е ОБРАБОТВАН СЪС ,,,СУПРОТЕК,, то може да се движите с неголямо натоварване / 1000 - 1200 оборота/ на висока предавка.Останалата маслена мъгла в двигателя ще ви стигне за 120 - 150 км пробег.Известни са случаи на работа без масло за повече от 500 км пробег.Имайте предвид че в такова състояние слоя се износва 10 пъти по бързо.И след това аварийно каране трябва да обработите автомобила отново.

На какъв стадий от експлоатацияна на автомобила има смисъл да се направи обработка със СУПРОТЕК ?

На всякакъв стадий.И нов автомобил, и в разцвета на силите си, и стар автомобил.Всичките с голяма благодарност ще възприемат  тази обработка.Но на всеки период от живота на автомобила може да се очакват  различни ефекти от обработката,тъй като техническото състояние се мени.

Какви механизми на автомобила е добре да се обработят едновременно?

Оптимален вариант - обработка на целия автомобил.Но като правило се обработва двигател и скорости,като губите малка част от ефекта от необработени - хидравлика и заден мост.

За сметка на какво намалява разсхода на гориво?

При новите двигатели това е единствено поради намаляване загубите при триене.Слоя СУПРОТЕК за сметка на удържането на подебел слой масло смегчава режима  в посока на хидродинамичното триене.В двигателите с по голям пробег след обработката със СУПРОТЕК се възстановява компресията,което води до оптимални условия за изгаряне на горивото.В резултат на това разсхода на гориво се намалява.

За сметка на какво намалява разсхода - горенето на масло?

В зависимост от износването на трещите се повърхности на гилзите/стените/,сегментите и буталните жлебове разсхода на масло нараства и превишава допустимите норми.Разсхода на масло може да нарасне и при много стари гумички на клапаните и неизправност в работата на изпускателните клапани.Технологията СУПРОТЕК позволява да се намали разсхода на масло само в първия случай.За сметка  възстановяването  плътността на възела - гилза - сегменти - бутален жлеб.При движение на буталото надолу в обема на буталния жлеб под сегментите се събира,сваленото от повърхноста на гилзата масло.При движение на буталото нагоре това масло постепенно се прехвърля в горната кухина и поетапно излиза в надбуталното пространсво където и изгаря.Слоя в зоните на триене на този възел създаден от препарата намалява пропуските/хлабините/  и уплътнява с по дебел слой масло.Това позволява да се намали горенето на масло.

За сметка на какво се възстановява -увеличава компресията в цилиндрите?

 

Компресията в цилиндрите се УВЕЛИЧАВА за сметка на възстановяването на газовата плътност на възела гилза - сегмент - бутален жлеб.Сформирания слой в зоните на триене на този възел намалява пропуските /хлабините/ и осигурява задържането на по - дебел слой масло.Това позволява да се намали пробива на гориво-въздушна смес и изсходните газове в картера.

За сметка на какво се увеличава мощноста на двигателя?

Мощноста на двигателя се увеличава за сметка на възстановените оптимални условия за изгаряне на горивото и за сметка намалените загуби при триене.С други думи ефективноста на впръсната единица гориво нараства а загубата в триещите се детайли при нагряване се намалява.

Ако автомобила е в добро техническо състояние,навреме и качествено е обслужван,използувано е хубаво синтетично масло,няма никакви проблеми - има ли смисъл да се използува СУПРОТЕК?  

При съвременните тенденции в създаването на двигатели за автомобили не се предполага голям ресурс /живот/ тъй като това е икономически неизгодно.Производството на милионници като пробег е отдавна прекратено.Сега висококачествен двигател при съответстващо обслужване работи нормално без особенни проблеми около 300 - 350 хиляди км.Но реално като се има предвид качеството на маслата и горивото - проблемите започват след 150 - 200 хиляди км. пробег дори и по - рано.Затова ако имате необходимост да се УВЕЛИЧИ ЖИВОТА НА ДВИГАТЕЛЯ - 2 ПЪТИ,да намалите разсхода на гориво от 8% до 12% или да продадете автомобила си скъпо има много голям смисъл да се използува ,,СУПРОТЕК,,.

Мога ли да използувам СУПРОТЕК за обработка на скоростната кутия и диференциала?

Естествено.Прекрасно се обработват.

Как СУПРОТЕК реагира на присадките в моторното масло?

СУПРОТЕК е химически неутрален към всякакви пакети стандартни присадки,тъй като представлява сам по себе си комплекс от минерали без химически добавки и повърхностно-активни вещества.

Няма ли СУПРОТЕК да повреди хонингованите цилиндри?

Не няма да ги повреди.Хонинговането на цилиндри - това е нанасяне на драскотини върху гилзата на цилиндъра с цел да удържа масло по стените на цилиндъра.Повърхноста построена от СУПРОТЕК значително превъзхожда  хонингованата повърхност по маслозадържаща способност тъй като представлява сама по себе си ултрамикропореста  твърда повърхност.

Ако вече съм използувал други продукти или състави,може ли да обработя двигателя със СУПРОТЕК?

Ако не сте получили ефект от тези препарати,то можете смело да използвате СУПРОТЕК,но е желателно след смяна на маслото.

:SUPROTEC: иновации за автомобили